saraskastrull.blogg.se

Smarrig mat på Mitt vis

Välkomna!

Kategori: Allmänt

 
 
Hallo och välkommen till min nya matblogg!
Tanken är att här lägger jag ut lite inspirationsbilder på mat jag lagar delar med
mig av tips och trix i köket samt skriver ut recept.
 
Jag brinner för matlagning och står nästan jämt vid spisen på fritiden.
Min matlagning är okomplicerad och lätt att göra.
Jag hatar att läsa recept så det kommer inte vara uppradat exakta mått och exakta ingredienser i denna blogg.
Man får höfta som man vill och framför allt: SMAKA av efter eget tycke.
Man har sin egna speciella smak och ingen annan kan komma och säga vad man ska gilla och inte.
 
Så ENJOY!
 
//Sara

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Snygg blogg!

    2012-08-18 | 16:48:08
  • Maggan säger:

    Snygg blogg!

    2012-08-18 | 16:48:11

Kommentera inlägget här: